Skip links

قیمت نوار نقاله 5 متری

سدید ماشین افلاک با بیش از 30 سال سابقه فعالیت تخصصی در زمینه تجهیزات انتقال مواد و خردایش و دانه بندی و ارائه بهترین قیمت نوار نقاله 5 متری

ما با بهره مندی از تخصصی ترین نیرو های فنی و طراحی سعی در ارتقا سطح استاندارد های این دستگاه ها دارد.

نوارنقاله بارگیری

تیم تحقیق و توسعه

ما در سدید ماشین افلاک همواره سعی در ارائه تخصصی ترین خدمات و ارتقا سطح کیفی این محصولات داریم.

ما با تکیه بر سابقه و استخدام تخصصی ترین افراد فنی و طراحی سعی در ارائه سطح کیفی جهانی در رابطه با این محصولات داریم.

مشخصات فنی اختصاصی

ما با داشتن تیم فنی متخصص از جمله طراح و فنی امکان طراحی و ساخت دقیق طرح شما توسط مشخصات درخواستی شما داریم.

و امکان طراحی و ساخت دقیق طرح شما را کاملا مطابق با محیط کار و نقشه مد نظر و کاربرد شما داریم.

کانوایر چیست؟

کانوایر یا نوار نقاله از جمله دستگاه‌های پرکاربردی است که امروزه جهت انتقال و حمل انواع محصولات در صنایع بزرگ و کوچک به کار گرفته می‌شود.

استفاده از این دستگاه‌ها موجب کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها می‌گردد.

با توجه به این که استفاده از کانوایر موجب افزایش سرعت و مکانیزه شدن کار می‌شود، به همین دلیل این دستگاه‌ها به یکی از سیستم‌های مورد نیاز بسیاری از کارخانجات و تولیدی‌ها تبدیل شده است.

از این رو تقاضا برای خرید این محصول روز به روز بیشتر می‌شود. بنابراین در این مقاله به معرفی کانوایر و انواع آن می‌پردازیم.

آشنایی با کانوایر و مزایای استفاده از آن

کانوایر یا حمل کننده در واقع نوعی دستگاه یا سیستمی با طراحی منحصر به فرد می‌باشد که جهت جابجایی انواع محموله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بکارگیری کانوایر مزایای زیادی برای صنایع مختلف به همراه دارد. بنابراین شاهد استفاده انواع کانوایرها در صنایع کوچکی همچون خطوط تولید و مونتاژ تا صنایع بزرگتری همانند فولاد، خودروسازی و… هستیم.

از این رو می‌توان برخی از مزایای استفاده از کانوایر را این طور بیان کرد:

  • استفاده از این دستگاه‌ها موجب می‌شود تا محصولات با امنیت بالایی از مکانی به مکان دیگر منتقل گردند.
  • بکارگیری انواع کانوایرها در صنایع مختلف نیاز به نیروی انسانی را به حداقل می‌رساند.
  • کانوایرها قابلیت حمل و جابجایی همه مواد در شکل و اندازه‌های مختلف را دارند.
  • از آنجایی که کانوایرها دارای امکانات پیشرفته‌ی هستند، به همین دلیل استفاده از این دستگاه‌ها مانع از بروز هر گونه حوادثی خواهد شد.

انواع کانوایر

امروزه انواع کانوایرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان استفاده از آنها در صنایع مختلفی همچون معدن، خودرو، کشاورزی، صنایع شیمیایی، هوا و فضا و… وجود دارد. معمولا صنایع مختلف به هنگام انتخاب نوار نقاله یا کانوایر به موارد گوناگونی همچون مکان و نقطه تخلیه، جنس، شکل ظاهری، اندازه مواد، سورتینگ، ذخیره‌سازی و… توجه می‌کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشند. بنابراین در ادامه به معرفی انواع کانوایرها پرکاربرد در صنایع مختلف می‌پردازیم.

کانوایر حمل بسته و کیسه

این نوع کانوایرها در صنایع گوناگونی همچون صنعت دارو و غذا، صنایع پتروشیمی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا کانوایر حمل بسته و کیسه دارای بدنه‌ای محکم با پایه‌های فولادی است و از درام استوانه‌ای برخوردار بوده تا جهت حمل کیسه‌ و بسته‌ها، امنیت بیشتری ایجاد کند.

کانوایر حمل مواد فله ای

از این نوع ماشین آلات در صنایع پتروشیمی، فولاد، سیمان و… جهت حمل مواد فله بسیار استفاده می‌کنند.

معمولا کانوایرهای حمل مواد فله دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی هستند، به طوری که طول برخی از آنها به کیلومتر نیز می‌رسد.

کانوایر زمینی

این نوع کانوایرها را داخل زمین کار می‌گذارند تا امکان حمل و جابجایی کالاهای بسیار سنگین همانند کارتن‌های بزرگ، خودروها و… میسر گردد.

کانوایر هوایی

زمانی که بخواهند کالاهای معلق را جابجا کنند از این نوع کانوایرها استفاده می‌کنند. مثلا در صنعت خودروسازی کانوایرهای هوایی در ابعاد مختلف به کار گرفته می‌شوند تا بتوان بدنه خودرو و سایر قطعات خودرو را جابجا کرد.

نتیجه گیری

با توجه به این که امروزه استفاده از انواع کانوایرها به یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع تولیدی تبدیل گردیده است، به همین جهت اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید با مراجعه به سایت ما می‌توانید انواع این ماشین‌ آلات را در جنس‌ها و ابعاد مختلف با توجه به نیاز خود با قیمت باصرفه تهیه کنید.

نوشته‌های تازه

Leave a comment

15 − 7 =

تماس سریع