Skip links

تعریف میز رولیک و کاربرد آن:

میز رولیک با استفاده از نبش و پروفیل قابل تنظیم در ارتفاع ساخته می‌شود، و فاصله بین رولیک‌ها به نسبت بار قابل تنظیم است. در صنایع غذایی و لوازم خانگی، از شاسی‌های ساخته شده از آلومینیوم یا استیل برای این میزهای رولیک استفاده می‌شود.

شرکت سدید ماشین افلاک، به عنوان تولید کننده میزهای رولیک و میزهای ویبره با ابعاد متنوع شناخته می‌شود. این دستگاه‌ها در مواردی بدون نیاز به تجهیزات برقی عمل می‌کنند و سازه آنها دارای شیبی کم است. حرکت اجسام روی سطح این میزها با استفاده از نیروی انسانی به راحتی انجام می‌شود.

در صورتی که دارای تجهیزات برقی مانند دینام و گیربکس باشند، این دستگاه‌ها امکان تنظیم سرعت را بر اساس تناژ تولید فراهم می‌کنند. بدنه کانوایر رولیکی این میزها از ورق خم کاری شده نبشی و ناودانی تشکیل می‌شود که معمولاً از جنس st37، گالوانیزه یا در صنایع غذایی از استیل استفاده می‌شود.

رولیک‌های استفاده شده دارای گردگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل رولیک هستند و دارای قطر متغیر از 20mm تا 160mm می‌باشند. تعداد این رولیک‌ها بر اساس وزن و حجم بار طراحی می‌شود. این تجهیزات معمولاً در جاهایی مانند فرودگاه‌ها به‌عنوان یکی از میزهای رولیک محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، در مواقعی که نیاز به جابجایی اجسام سنگین مانند تیرآهن و سازه‌های بزرگ وجود دارد، از این تجهیزات بهره گرفته می‌شود.

میز رولیک دارای انواع مختلفی برای کاربردهای گوناگونی است. برخی از انواع آن عبارتند از:

  • میز رولیک دستی
  • میز رولیک موتوردار

چنانچه در جستجوی محصولی هستید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا نیاز به مشاوره تیم فروش و بازاریابی دارید، لطفا همین الان با ما تماس بگیرید.

تلفن مستقیم:
۰۹۱۲۸۹۰۵۳۰۹ – ۰۹۱۲۴۷۷۵۷۶۳
دفتر مرکزی (۱۰ خط): ۰۲۱۶۶۸۳۶۰۷۸
تیم فروش: ۰۲۱۶۶۸۳۹۸۵۱

تماس سریع