Skip links

تعریف شاسی نوار نقاله و کاربرد آن:

شاسی یا سازه نوار نقاله معمولاً از یکی از مقاطع فولادی ساخته می‌شود. شاسی نوار نقاله با مقطع ناودانی یکی از این انواع مقاطع است.
انتخاب و طراحی شاسی نوار نقاله با مقطع ناودانی به وابستگی به شرایط نصب و ظرفیت انتقال مواد توسط نوار نقاله انجام می‌شود. انتخاب صحیح ابعاد و سایز ناودانی در ساخت سازه‌های نوار نقاله از جزئیات مهم در طراحی خطوط نوار نقاله است.

شاسی نوار نقاله با مقطع ناودانی دارای استحکام بسیار بالاست و برای انتقال مواد مختلف، به ویژه در خطوط انتقال مواد و بلت کانوایرها، بسیار مناسب است. این شاسی با طول‌های بلند به صورت دمونتاژ ساخته می‌شود و پس از انتقال به محل نصب، با استفاده از پیچ و مهره، شاسی نوار نقاله مونتاژ می‌شود. سپس تسمه یا نوار نقاله بر روی سازه کانوایر قرار می‌گیرد.

نوار نقاله با شاسی ناودانی از چندین قسمت تشکیل شده است که شامل سر نوار نقاله، ته نوار نقاله، سازه میانی نوار نقاله، پایه رولیک نوار نقاله، درام نوار نقاله و رولیک نوار نقاله می‌شود. پایه رولیک‌ها به وسیله پیچ به شاسی اصلی متصل می‌شوند.

شاسی نوار نقاله  در انواع مختلفی تولید میشوند. برخی از انواع شاسی نقاله عبارت است از:

  • شاسی پروفیل
  • شاسی لوله ای
  • شاسی ناودانی

چنانچه در جستجوی محصولی هستید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا نیاز به مشاوره تیم فروش و بازاریابی دارید، لطفا همین الان با ما تماس بگیرید.

تلفن مستقیم:
۰۹۱۲۸۹۰۵۳۰۹ – ۰۹۱۲۴۷۷۵۷۶۳
دفتر مرکزی (۱۰ خط): ۰۲۱۶۶۸۳۶۰۷۸
تیم فروش: ۰۲۱۶۶۸۳۹۸۵۱

تماس سریع