Skip links

نوارنقاله pvc جهت خط مونتاژ قطعات الکتریکی با قابلیت تنظیم سرعت

سدید ماشین افلاک با بیش از 30 سال سابقه طراحی و ساخت انواع نوارنقاله ازجمله ارائه بهترین قیمت نوارنقاله pvc جهت خط مونتاژ قطعات الکتریکی با قابلیت تنظیم سرعت.

تسمه نقاله نوعی سیستم نقاله است که از تسمه برای انتقال مواد از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می کند. تسمه نقاله ها معمولا در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شوند و می توانند برای حمل انواع مختلف مواد از جمله محصولات غذایی، بسته ها و مواد زائد استفاده شوند. نوار نقاله ها در طیف وسیعی از اندازه های مختلف موجود هستند و می توانند به صورت سفارشی طراحی شوند تا نیازهای خاص کسب و کار شما را برآورده کنند.

 

ما در سدید ماشین افلاک تمامی محصولات خود را با گارانتی بی قید و شرط کیفیت و با داشتن سه کارخانه و رضایت 100 درصدی مشتریان سابق در تهران بالاترین کیفیت محصولات خود را تضمین می نماییم.

تسمه نقاله وسیله ای برای جابجایی مواد است که برای انتقال مواد از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود. تسمه نقاله معمولاً در صنایع مختلفی از جمله صنایع معدنی، ساختمانی و تولیدی استفاده می شود. تسمه نقاله ها را می توان برای حمل و نقل مواد خشک و مرطوب استفاده کرد و می توان از آنها در کاربردهای مختلفی مانند انتقال زغال سنگ، سنگدانه ها یا مواد دیگر استفاده کرد. تسمه نقاله ها دستگاه های نسبتا ساده ای هستند و نگهداری و کار با آنها آسان است.

قیمت نوارنقاله به عوامل مختلفی بستگی دارد برای استعلام قیمت نوار نقاله هم اکنون با ما تماس بگیرید.

09128905309

نوار نقاله پی وی سی

نوشته‌های تازه

Leave a comment

هفده − یازده =

تماس سریع