Skip links

حضور سدید ماشین افلاک در نمایشگاه قیر و آسفالت ، عایق ها ،بتن ، ،سیمان و ماشین آلات وابسته

نمایشگاه قیر ، آسفالت ، عایق ها و ماشین الات وابسته تهران (BALEX) یک نمایشگاه بین المللی در حوزه قیر و آسفالت می باشد که افراد فعال در زمینه های تجهیزات و مهندسی شهری،ساختمانی ،پل سازی ، راه سازی و تونل سازی را برای تعاملات بیشتر دور هم جمع کند.

این نمایشگاه ، آخرین دستاورد های علمی فنی و خود را در حوزه صنایع قیر ، آسفالت ،ایزولاسیون و ماشین آلات وابسته ارائه می دهد و با ایجاد تعامل بین دست اندرکاران این حوزه و شرکتهای مشاور،پیمانکاران و کارفرمایان موجب ارتقای سطح کیفی کمی صنایع مورد نظر می شود.

این رویداد همچنین موجب ایجاد رقابت در تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات شده و بهینه سازی مصرف انرژی را در حوزه صنایع مورد نظر ایجاد می کند.در این نمایشگاه صادر کنندگان فعال در حوزه قیر ،آسفالت ،ایزولاسیون و ماشین آلات وابسته به خریداران خارجی جهت توسعه صادرات معرفی شده و تعاملات تجاری خود را شکل می دهند.

به جرات می توان گفت تقریبا تمام شرکت های معتبر داخلی در حوزه قیر و آسفالت ،در این رویداد حضور دارند تا محصولات خود را معرفی کنند. شرکت کنندگان این نمایشگاه ،فرصتی بی نظیر برای ملاقات با افراد تاثیر گذار این عرصه ،مهندسین و حرفه ای ها و موقعیتی ویژه برای آغاز تعاملات تجاری جدید خواهند داشت .

Leave a comment

سه × 1 =

تماس سریع