Skip links

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از تاریخ نهم الی دوازدهم مهر ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران واقع در اتوبان شهید چمران برگزار گردید. در این رویداد بین المللی، بیش از 300 شرکت ایرانی و خارجی حضور داشتند؛ نمایندگانی از سرتاسر دنیا نظیر کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، سوئد، ترکیه، مالزی، هند و … که انواع دستاوردها و نوآوری‌های خود در حوزه صنعت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
در این نمایشگاه تخصصی انواع ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات ساخت و تولید، اتوماسیون یا خودکارسازی صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، ابزارآلات تولیدی و صنعتی، قطعات مصرفی، مواد اولیه صنعتی، دستگاه‌های ابزار دقیق، وسایل آزمایشگاهی و تست محصول و … جهت بازدید و خرید علاقمندان به نمایش گذاشته شد.
گفتنی است که نمایشگاه بین المللی صنعت تهران یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی در کشورمان محسوب شده و به همین دلیل همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سدید ماشین افلاک نیز با توجه به استراتژی بازار خود مبنی بر حضور گسترده در رویدادهای نمایشگاهی مرتبط و تعامل با مشتریان فعلی و جدید، در این نمایشگاه حضور فعال داشته و میزبان بازدیدکنندگان محترم بود.

Leave a comment

20 − 9 =

تماس سریع