Skip links

نمایشگاه معدن زنجان

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی ارائه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند.
نمایشگاه معدن زنجان در مردادماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زنجان (کاسپین) آغاز بکار نمود و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم ‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تأییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی (UFI)، در سال گذشته با حضور 123 شرکت از 9 کشور مختلف، در 7800 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزارشده است.
 در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه نمودند و از تعامل با متصدیان صنعت و فرصت‌های موجود بهره بردند.

 

گروههای شرکتکننده در این نمایشگاه عبارتاند از:

  • آهن و فولاد
    (مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانه‌های آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع فولاد، انواع محصولات فولادی، جوشکاری و تجهیزات جوش، انواع روش‌های برشکاری)
  • معدن و صنایع معدنی
    (مواد معدنی فلزی و غیرفلزی، انواع زغال‌سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین‌آلات سنگین فرآوری، پیمانکاری معادن و …)
  • پروژههای صنعت و معدن
    (انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیر آهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راه‌سازی و عمرانی، تکمیل پروژه و طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره و …)
  • تولیدکنندگان پودر سنگ و پودر خمیر فلزات
  • تولیدکنندگان تسمههای لاستیکی پلی اورتان و پلی یورتون

گروه صنعتی سدید ماشین افلاک نیز همچون دوره‌های قبلی، در این نمایشگاه حضور فعال داشت. غرفه این شرکت در سالن C شماره 41 قرار داشت و پذیرایی بازدیدکنندگان از غرفه بود.

Leave a comment

سه − یک =

تماس سریع