Skip links

حضور سدید ماشین افلاک در هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگداز

شناخت و تولید مواد دیرگداز (نسوز) در دنیا از قدمت زیادی برخوردار است. از زمانی که ساخت سفالینه ها و تولید فلزات توسط بشر ابداع شد، ضرورت تولید و مصرف آنها نیز متداول گردید. تهیه محصولات دیرگداز به صورت صنعتی مربوط به اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم میلادی می باشد.

در ایران نیز صنعت دیرگداز همواره به عنوان یکی از صنایع کلیدی و با کاربردی وسیع در صنایع بالادستی، نقشی سازنده در آبادانی کشور داشته است. استفاده از محصولات این صنعت در صنایع فولاد سازی، فلزات غیر آهنی، صنایع غیر فلزی ( مانند سیمان، کاشی، سرامیک و شیشه) و نیز حوزه انرژی (نفت، گاز، پتروشیمی و نیرو) اهمیت آن را دو چندان نموده است.

پیشرفت های ملموس این صنعت در کشور که مرهون دست اندرکاران دلسوز و اساتید نام آشناست، زمینه را برای توسعه ملی با تکیه بر اقتصاد درون زا فراهم آورده است.
با عنایت به ضرورت استمرار این مهم، توجه به بازسازی و نوسازی ماشین آلات، نوآوری و تحقیقات و بهره مندی از فن آوری روز دنیا غیرقابل انکار است.

بر این مبنا، هفتمین دوره  نمایشگاه صنعت دیرگداز، تولید، تجهیزات و فناوری های وابسته در تاریخ 29 آذر تا 1 دی ماه سال 1401 در هتل المپیک تهران برگزاری می گردد و شرکت سدید ماشین افلاک نیز، که حضور در رویدادهای نمایشگاهی را به عنوان یکی از استراتژیهای تعامل با ذینفعان خود برگزیده است، در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. میزبانی از شما بازدیدکنندگان بزرگوار باعث افتخار این مجموعه خواهد بود.

بدینوسیله از تمامی علاقه مندان دعوت به عمل می آید که از غرفه این شرکت به شماره 13 واقع در سالن A هتل المپیک دیدار نمایند.

 

Leave a comment

6 − 1 =

تماس سریع