Skip links

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (Iran Metafo 2022) در تاریخ 9 آذر سال 1401در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضور 450 شرکت از 22 کشور مختلف، در 11.185 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت-های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند.

گروه های شرکت کننده در این نمایشگاه عبارتند از:

آهن و فولاد (مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژ‌های آهن، کارخانجات آهن و فولاد، تجهیزات و ماشین ‌آلات صنایع فولاد، انواع محصولات فولادی)

ریختهگری، قالبسازی، آهنگری و ماشین‌کاری (انواع روش‌های ریخته ‌گری، قالب‌سازی و انواع قالب‌ها، آهنگری و فورج، ماشین‌ کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ‌دهی، جوشکاری و تجهیزات جوش، انواع روش‌های برشکاری)

فلزات غیرآهنی (آلومینیوم، مس، سرب، روی و انواع فلزات گرانبها شامل طلا، نقره، پلاتین و تیتانیوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، فرآوری فلزات و تولید محصولات فلزی غیرآهنی)

معدن و صنایع معدنی (مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع زغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف، حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدن، ماشین ‌آلات سنگین، کائه ‌آرایی و فرآوری، پیمانکاری معادن)

کوره‌ها، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی (انواع کوره‌های صنعتی، سرامیک‌ها، نسوز‌های شکل‌دار و بی‌شکل، عایق‌ها و مواد الیافی، قطعات و تجهیزات نسوز)

پروژههای صنعت و معدن (انواع پروژه‌های معدنی، صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی، پروژه‌های نیروگاهی، پروژه‌های راهسازیو عمرانی،تکمیل پروژهو طرح‌های توسعه‌‌ای، پروژه‌های تحقیقاتی صنعتی، سرمایه ‌گذاری و تامین مالی پروژه، خدمات پیمانکاری، بیمه، مشاوره)

گروه صنعتی سدید ماشین افلاک نیز همچون دوره های قبلی، در این نمایشگاه حضور فعال داشته و از کلیه مشتریان و همکاران گرانقدر دعوت به عمل می آورد که از غرفه این شرکت واقع در سالن 41B به شماره F06 بازدید به عمل آورند. حضور گرم بازدیدکنندگان از غرفه شرکت سدید ماشین افلاک، مایه دلگرمی و افتخار این مجموعه خواهد بود.

Leave a comment

چهار × 4 =

  1. به عنوان یکی از مشتریان قدیمی شرکت از اینکه میبینم سدید ماشین در تمامی نمایشگاههای صنعتی مربوطه حضور فعال دارد خیلی خوشحالم. این حضور باعث میشود که بتوانم با مدیریت ارشد مجموعه به طور حضوری ملاقات داشته و نقطه نظراتم را در خصوص روابط فی مابین با ایشان مطرح کنم. بسیاری از مواقع، نیاز به دیدار حضوری به شدت احساس میشود و نمایشگاهها این فرصت را برای این امر فراهم مینمایند.

    1. باعث افتخار و مباهات است که شما دوست گرامی چنین نظر و لطفی دارید. مجموعه سدید ماشین افلاک به داشتن مشتری های قدیمی میبالد و همواره دست دوستان قدیم و جدید را میفشارد.

تماس سریع