Skip links

محاسبه آنلاین قیمت نوار نقاله 6 متری و بیشتر

قیمت نوار نقاله یا قیمت کانوایر را به‌صورت آنلاین محاسبه کنید و بهترین قیمت نوارنقاله را با توجه به نیاز خود استعلام کنید.

شرکت سدید ماشین افلاک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های طراحی، تولید و پیاده‌سازی انواع خطوط انتقال مواد در ایران است و ساخت انواع نوار نقاله، رولیک و پایه رولیک، رولر کانوایر و سایر اجزای مرتبط با نوار نقاله یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در این مجموعه در حال انجام است.

اگرچه تولید نوار نقاله از 1 متر تا 1 کیلومتر امکان‌پذیر است ولی نیاز بازار به‌صورت عمومی و برای نوار نقاله‌های بارگیری معمولاً متراژی بین 6 تا 10 متر دارد. همچنین عرض نوار نقاله بسیار مهم است که بیشترین درخواست‌ها برای نوار نقاله عرض 60 تا 80 بوده است ولی ازنظر فنی و با توجه به نیاز مشتری و البته طبق استاندارهای موجود، می‌توان نوارنقاله هایی با عرض‌های متفاوت ایجاد کرد.

نکته دیگری که برای سفارش و خرید انواع نوار نقاله بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد، نوع نوار نقاله است که به‌طورکلی شامل دو نوع زیر می‌باشد:

  • نوار نقاله ثابت
  • نوار نقاله متحرک

و البته باید نوع بار و متریالی که قرار است با استفاده از خطوط انتقال مواد یا نوارهای نقاله جابجا شوند نیز توجه کافی نمود زیرا جابجایی بار بسته‌بندی و بار فله تفاوت زیادی با هم دارند که باعث بکار گیری انواع مختلفی از نوارنقاله ها مانند ساده یا آجدار می‌شوند.

کاربرد دستگاه کانوایر یا نوار نقاله در صنایع مختلف مانند معدن، سیمان، فولاد، مواد خوراکی و نظایر آن است. کانوایرها نه‌تنها در سطوح افقی که حتی برای انتقال مواد در سطوح شیب‌دار نیز قابل‌استفاده هستند. حتی نوار نقاله‌های عمودی که الواتور نامیده می‌شوند نیز وجود دارند که هر نوع محصولی را در هر سطحی جابجا می‌کنند. حتی مسیرهای پیچ‌درپیچ و زاویه‌دار نیز به کمک نوار نقاله‌های مدولار برای انتقال مواد قابل بهره‌برداری هستند.

 

انواع دستگاه کانوایر 

مهم‌ترین نوع نوار نقاله، نوار نقاله بارگیری که در صنایع مختلف کاربرد. نوارهای نقاله ازلحاظ ساخت و عملکرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تسمه‌های نقاله آجدار
  • تسمه‌های نقاله سیم‌دار
  • تسمه‌های نقاله لوله‌ای
  • تسمه‌های نقاله الواتوری
  • تسمه‌های نقاله باکت دار
  • تسمه‌های نقاله آرامیدی
  • تسمه‌نقاله‌های اسپیرال

محاسبه قیمت نوار نقاله:

قبل از سفارش نوار نقاله حتماً به مقاومت موردنیاز تسمه نوار نقاله نیز توجه کنید زیرا مواردی چون حرارت، خوردگی، سطح تماس، نیروی موردنیاز و سایر موارد در انتخاب نوع و قیمت نوار نقاله بسیار تأثیرگذارند.

عوامل بیرونی و اقتصادی نیز به دلیل تأثیر در هزینه تولید و ساخت قطعات و همچنین برندهای تأمین‌کننده و میزان عرضه و تقاضای بازار، می‌توانند بر قیمت نهایی نوار نقاله‌ها مؤثر باشند.

گروه مشاورین فروش و توسعه بازار شرکت سدید ماشین افلاک به‌منظور پاسخگویی سریع‌تر نیاز مشتریان یعنی استعلام قیمت انوار نقاله و کانوایر، به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای درخواست آن‌ها را ثبت کرده و محاسبه قیمت نموده و قیمت نوار نقاله را به مشتریان اعلام می‌نماید.









    برای دریافت لیست قیمت نوار نقاله یا خرید نوار نقاله  با ما در ارتباط باشید.

    تماس با مشاورین فروش سدید ماشین افلاک

    Leave a comment

    5 × 5 =

    تماس سریع